|🌸 کتاب جیبی 📚 |

| کتاب زندگی دوباره است...|

|🌸 کتاب جیبی 📚 |

| کتاب زندگی دوباره است...|

|🌸 کتاب جیبی 📚 |

👌 "همیشه دلم می خواست
بتونم کاری کنم که همه
حتی شده برای یک بارم
#لذت_کتاب خوندن رو بچشن..."
😊 شاید این همون کار باشه...

بایگانی

| معرفی کتاب چهل نامه ی کوتاه به همسرم |

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۲ ق.ظ



📚 نام کتاب: چهل نامه کوتاه به همسرم


📚 نویسنده : نادرابراهیمی


کتاب «چهل نامه‌‌ی کوتاه به همسرم» نوشته‌ی «نادر ابراهیمی» است.
نادر ابراهیمی، یکی از برترین و معروف‌ترین خطاطان در زمان قدیم بود.

او کتاب «چهل نامه‌ی کوتاه به همسرم» را زمانی نوشته است که به تمرین خطاطی می‌پرداخته است.
وی در مقدمه آورده است: «آن روزها که تازه تمرین خطاطی را شروع کرده بودم،

حدود سال‌های ۶۳-۶۵، به هنگام نوشتن، در تنهایی،

در فضایی که بوی تلخ مرکب ایرانی در آن می‌پیچید و صدای سنتی قلم نی،

تسکین دهنده‌ی خاطرم می‌شد. غالبا به یاد همسرم می‌افتادم

که او نیز همچون من و شاید نه همچون من، اما به شکلی،

گه‌گاه و بیش از گه‌گاه، دل‌گرفتگی، قلبش را خاکستری رنگ می‌کرد

و می‌کوشیدم که به جست‌وجو در به امیدرسیدن به ریشه‌های گیاه بالنده

و سرسخت اندوه و دانستن این‌که این روینده‌ی بی‌پروا از چه چیزها تغذیه می‌کند.





آدرس کانال تلگرام و اینستاگرام ما:
ılıl|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅llı @KetabeJiby ıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅ılı


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی